Röj

oj oj...igår var det röj.
Jag jobbade tre timmar mitt på dagen. Okej tre timmar är inte så mycket men jag kan lova att det räcker på det stället för att bli helt slut.
Sedan var det volleybollmöte. Jag passade mest en tvååring. Så underbart söt. Hennes mamma sprang mest omkring och flyttade på allt som var i den lilla damens räckhöjd. Faktiskt glad att jag inte har barn än.
Efter mötet drog jag till Jessica som hade födelsedagskalas. Oj vad kul det var. Det blev sedan kåren och det var helt otroligt kul. Hade kunnat dansa heeela natten. Bra musik och roliga människor.
Kvällen fick en märklig avslutning, men det hela var helt enkelt lite komiskt.
Nej nu ska jag städa och byta gardiner.
Maggis och jag har ätit frukost nu, så nu är vi mätta och belåtna.
Ha en underbar vårdag.

Kommentarer
Postat av: Jessi-pessi

Hej hopp! Jag hade oxå superkul den kvällen! Din avslutning satte lite extra krydda på den =) Pokerkvällen me våfflor var oxå tipptopp!!

Kram kram Vilda ;-)

2006-04-30 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback