Vänner

Vad skulle jag göra utan vänner. Antagligen gå under. Det är alltid de som stöttar mig och det är jag så otroligt glad för. Man hamnar i så många svackor hela tiden och utan vänner skulle jag nog inte ta mig ur dem. Nu drar de mig sakta men säkert ur svackor, och det är så skönt att veta att de alltid finns där. Jag hoppas alla mina vänner förstår att ja uppskattar dem hemskt mycket även om ja inte alltid visar det.
Tack vänner för att ni finns.

Idag har det varit skola och sedan blev det en väldigt flummig promenad till stadsbibblan. Efter det åkte alla klassisar utom jag tåg av nån konstig anledning. Själv fick man traska därifrån alldeles ensam ; )
Efter det var jag hemma i en halvtimme men blev uttråkad och åkte till emmy. Vi tänkte baka men tappade orken snabbt så det blev biggan istället. Skrattade grymt mycket åt gullefjön.
Imon ska jag åka hem och det ska bli sååå skönt. Längtar hem grymt mycket. Komma hem till familjen och vovsingarna. För första gången på väldigt länge så är man verkligen helt ledig med...har lånat en bok jag ska läsa...så mysigt.

Men först ska jag jobba imon så är ni hungriga så ta gärna en sväng förbi och fråga om ni kan få en cheeseböööjaee som de säger i kalmar

Ha nu en underbar kväll och glad påsk.

Jag ska faktiskt köra stenhårt i påsk..måla ägg och gömma påskägg..tihi

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, du blev verkligen lämnad heeelt ensam.. tihi
Men så går det när man umgås med utbölingar =)

Glad påsk på dig gumms!

Kram kram

2006-04-14 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback