mycket

Det vore kul att få vara frisk typ iallafall en månad. Är så trött på det här.
Min älskade älskling blir sjuk när jag är sjuk. Det känns nästan lite läskigt, men det bevisar väl bara att vi har ett speciellt band till varandra.

Jag har fått en inneboende haha. Så himla roligt. Riktigt skönt att ha någon här som kan ta hand om en när man är såhär dålig. Thank you darling.

Snart är det jul och jag är så stressad. Jag har de flesta julklapparna kvar så imon gäller det. Jag hoppas verkligen att jag mår hyfsat bra då.

Julfest imon med emmy och ett stort gäng till. Det blir nog väldigt roligt hoppas jag.
Jag ansvarar för ägg tihi...och sill.

Maggis har efter mycket om och men fått julfint hos sig.

Snart åker alla hem och även jag. Känns så konstigt. Josse åkte idag snyft. Fick ingen chans att säga hejdå.

Jag längtar efter min familj och min älskling.

Det är så skönt att malin finns där hemma också.

Men vart är snön?

Phil collins låt can´t stop loving you beskriver nog väldigt bra vad jag känner.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Saknar dig mitt hjärta:( Känns riktigt skumt att inte ha sagt hejdå:( Hoppas du kryar på dig så du kan gå på julfest imorgon! Älskar dig min stjärna!

2006-12-20 @ 21:02:33
Postat av: dumbo!!

åhhh nu ska jag lämna dig min kära kombo.. jag kommer sakna dig så sjukt mycket!! har trivts sååå bra dessa dagar och du har fått mig att må så bra!! jag älskar dig och tackar så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket för att jag fått bo här och för att du finns!! love you bejbiiiii!! pusspusspusspuss

2006-12-21 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback