faktiskt glad och vid liv

Nu sitter jag här vid datorn igen...själv..
Han kom igår och vi myste hela kvällen och morgonen...med betoning på myste..haha...
Idag gick vi på stan och han provade massa kläder. Han köpte till slut en hugo boss tröja. Skitfin..fast jag tycktre det skulle varit i en annan färg. Sedan bjöd han mig på fika och skjutsade mig hem. Vi kysstes lite och sen körde han härifrån.
Så alla som var oroliga...det är lugnt, jag lever och är ganska lycklig.

Idag blev det väldigt jobbigt...skulle på bio egentligen men sen ringde min släkting och ville bjuda dit mig...så nu vet jag iten vad ja ska göra...men det känns som om bio kommer igen men det kanske ja inte kan med släkting så....men isch ja vet inte..velig ja blev nu alltså...suck..både och skulle vara underbara...

Det finns en person jag inte orkar med för tillfället..jag är så trött på allt hackande på andra..och att personen ifråga inte vet vad konstruktiv kritik är. Värsta är väl att man måste vara trevlig, hatar sånt...det är falskt..men vad gör man inte...jag kan väl inte lägga mig antar jag.


Nu ska jag ut och fixa lite ärenden hehe.

Ha en underbar dag ute i solen

ÅÅh emmy du är så rolig...

puss på er från en glad Hilda


Kommentarer
Postat av: malin

jag ar glad sa lange du ar glad. du ar bast. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback