Kall

Jag har gjort det igen. Jag försöker se nåt som inte ens finns där.  Jag vill helst slå mig själv hårt och säga till mig själv att jag ska skärpa mig. Hur kunde jag tro att det vara kärlek. Det enda jag tittar på är det yttre. Utsidan lurade mig än en gång. Varför kan jag inte förstå?Varför är jag så kall?
Jag börjar tro att jag inte kan älska. De känslorna finns inte där. Jag kan älska ett utseende men insidan är aldrig som jag vill. Hur ska jag kunna hitta nån när jag kräver så mycket. Jag tror att mitt hjärta har gett upp. Det har stängt sig för altid...jag vet att det är hårt. Men tänk så är det sant. Bättre att stänga än att låta någon skada.
Jag är så glad att jag har alla mina vänner. De som stöttar mig och jag kan ringa och ventliera mig för. Ibland skriker jag inombords. Det känns som huvudet sprängs. Tack för att ni finns där då.

Tack Emmy för att du var här i helgen. Jag hade inte klarat mig utan dig.

På onsag blir det heldag för mig och Emmy. Vi ska göra massa skoj. Det ska bli så skönt...har saknat henne så mycket.

Var på ikea med emmy och patrik i helgen. Var tokkul. Emmy organiserade upp hur vi skulle gå så att vi inte skulle gå motströms med människorna.Jätteviktigt. Så vid mattorna tog vi genvägen tillbaka till matsalen för att smäcka i oss hela tio köttbullar. Var sjukt mätt resten av dagen sen haha.

Idag träffade ja emmy och patrik på stranden. De skulle nog nästan behöva en släpkärra till stranden tror jag tihi...tur att de har äventyrsbilen. De låg och gassade i solen..vill också

Imon blir det jobb på dan. Äta middag med emmy...sen kanske ja åker ut till smedby..min familj är ju där och busan och min älskade älskade mollan..åh vad jag älskar henne.

Det är lite tråkigt på sommaren för många är borta mycket..saknar både jennie och josse kanonmycket och även malin i london såklart..men den saknaden får man ju stå ut med jämt..

ha det nu underbart


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nawwwe gumman då:S Låter som om helgen inte var bra alls:( Men ditt hjärta har absolut inte stängt sig för alltid, det VET jag! Hoppas vi höres snart hjärtat. Saknar dig megamkt! Massa pussar & kramar!

2006-07-18 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback