Hallonmumrikar och förkyld

Det är någon eller något som motarbetar mig och mina hallonmumrikar..det är det godaste godiset som finns och förr fanns det överallt men något har hänt....i hela värnamo är de borttagna och i kalmars största godisbutik är de också borttagna...plus på en massa andra ställen i kalmar...nu finns det bara ETT ställe de är kvar på. Jag hopas inte att hallonmumriksabotören hittar dit..plus att där finns ena ordentliga hallonmumrikvakter..som skylle skydda dom i i det längsta.
Snälla hallonmumriksabotören..låt mina hallonmumrikar vara.
I alla fall så är jag hemma i Kalmar nu. Jag är väldigt förkyld..så tråkigt...plus att jag ska åka och jobba nio timmar nu..suck och en stor pust..fast det ska bli lite roligt för det var så länge sen ja jobbade nu och det ska bli kul att träffa alla.
Drömde en jättehemsk dröm inatt. Jag förstår inte varför man drömmer sådana drömmar...hmm jag undrar om det inte var Josse som sa att när hon har feber drömmer hon konstiga drömmar. Jag kanske hade feber och det var därför. Jag hoppas nästan det för att drömma sådana drömmar var ju hemskt. Fast det kan vara lite inspirerat lite från CSI.
De människorna man drömmer om och aldrig träffat..jag undrar om de finns i verkligheten. Det känns ju konstigt om hjärnan bara kan sätta ihop ett utseende.
Igår var Jennie här och hälsade på och sedan kom även kräftan...oj jag menar jocke ;). På kvällen åkte jag sedan till Emmy och Patrik. Quintus mår inte alls bra och det gör mig så orolig... jag hoppas verkligen att han blir bättre snart....
Ha nu en underbar dag i solen..själv ska man vara inomhus heeela dagen...tihi..
kramar


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha kräftan liksom =) vad söt du är!!
du, jag lovar att hålla borta hallonmumriksabotörerna borta från vårt hemliga ställe ;)

love ya..
puss

2006-06-19 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback