Tråkigt

Hej hoppsan.
Jag har tråkigt. Jag skulle hängt med Emmy men de skulle iväg och käka,så nu sitter ja och pluggar. Det var sjukt välbehövligt.  Har redan hunnit tre sidor..bra Hilda.tihi.
Igår åt ja och min moster,morbro och mina kusiner ute på verandan för första gången i år...så mysigt...vi satt hur länge som helst och njöt. Efter det hade vi vattenkrig...inomhus haha...sjukt kul. Jag älskar dom. Nu sitter jag hos dom fast jag är själv hemma. Trivs nog faktiskt bättre här än hemma. Hemma i lägenheten är det så ensamt. Här är på något vis lite mer hemkärt, kan bero på att jag har bott här ett år också.
Usch ikväll är en sån kväll när ja saknar alla mina vänner.

Malin-sluta vara i London haha..men snart får ja träffa dig.
Emmy-saknar min kära vän,men träffar ju dig imon tror ja
Josse-suck vad det är tråkigt att du är i hbg heeela sommaren.
Jennie-min kära alltid-på-msn-vän haha skämtar bara..kom hem från uppsala nu va..tihi
Ida-snart är ja hemma en längre stund i sommar så vi kan hänga och bara ha skitkul.
Ewe- förlåt för att ja är så dålig på att höra av mig..ska bli bättre.
Ingela-saknar ditt galna skratt...i sommar ska ja ha det ekandets i huvudet.

Älskar er allihopa, tack för att ni förgyller mitt liv.

nu ska ja äta..pussss

Kommentarer
Postat av: jennie ;)

Tack för att DU förgyller mitt liv Hilda!!
Tycker om dig så himla mycket ska du veta!!

2006-06-03 @ 23:54:31
Postat av: Josephine

Saknar dig med Hildur!
Grymt mkt!
Du förgyller MITT liv med!
Lööööv you;)

2006-06-04 @ 13:51:35
Postat av: Josephine

Nu kommer du äntligen till Kalmar snart så det blir lite regelbundet prat på msn;) Saknar ju dig som tusan Hildur!
Pusspuss! Löööövear dig;) Hihi...

2006-06-17 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback