naglar

                                                                    60453-7


Jaha nu skriver jag igen, men jag har lite tråkigt.
Har pluggat tills nu. Imorgon är det dugga igen och för första gången är jag nervös.
Har myst med anna och emmy idag. Vi kollade time out och åt godis, men innan dess hade jag och emmy ätit köttfärssås. Det var smaskens så nu har jag det i frysen, helt underbart.
Nu sitter jag och skriver med jennie, mycket trevligt det med. Hela dagen idag har varit trevlig. Hela lägenheten är städad till max.
Vad jag vill visa med bilden är mina naglar. Såhär långa naglar har jag aldrig haft. Sjukt kul och det har jag kämpat för. Det ligger inte i släkten precis.
Nej nu skriker sängen på mig. Bäst att göra som den säger.
Ha en underbar kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback