äger

Har spelat volleyboll idag och jag ägde. Så himla roligt. Jag var grym. Så roligt det var att dunka in bollen om och om igen och vet ni vad. Jag hade treblock på mig. Säger väl inte vissa av er ett skit, men jag avr riktigt stolt. Har nu pluggat massor. Har riktigt ont i knät pga allt hoppande idag. Aldrig kan något vara helt perfekt.
Min mamma o pappa kom o kollade på oss idag när vi spelade. Blev riktigt glad. Så kul att de kom och de hade med sig busan och min ÄLSKLING. Min lilla söta söta söta bebis. I Love her.
Imon är det praktik igen tjohoo..i lööv.

Bästa låten nu. Torn med nathalie imbruglia.
Ska kanske till smedby imon med. Det vore mycket trevligt. Har ju vissa att gratta om man säger som så hehe.

Ha en underbar dag imon och sov sött.

Kommentarer
Postat av: Klibbe-Klabbe

Jag gillar din blog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback