Rullar

Livet rullar. Jag kan inte riktigt stoppa det och jag vet inte riktigt om det är jag som flyttar mig framåt eller bara livet.
Snart är det jul och vart tog hösten vägen. Längtar till julen då man ska mysa och mysa och mysa. Jag och Emmy började nog tidigast av alla i år med glögg och pepparkakor. Mys mys.
Sovit hos josephine en del nu. Hon skrämmer mig, men skönt att hon verkar må bra nu. Tycker inte om när det händer myskosaker.Vill ni ha en smaklös middag kan ni ringa till henne  : )

Var ute i fredags. Det var kul ett tag men ja kände mig ändå ensam i själen och allt påminde om honom. Han som höll mig ömt och utstrålade så mycket kärlek....trodde dumma jag iallafall. Jag förstår inte killar. Jag gör verkligen inte det. Alla säger jämt att det är tjejer som spelar spel men det är långt från sanningen. Det är faktiskt de som spelar det största spelet. De spelar på att vi är svaga. Svaga för komplimanger och närhet. När de har fått vad de vill ha pyser de snabbare än kvickt och ignorerar så mycket de kan. Dessa fega män. Är så trött på dem. Att jag är avundsjuk på en del nu kanske lyser igenom och då ber jag om ursäkt men jag kan inte låta bli.

Är på praktik nu och det är väldigt roligt. Alla är så mysiga. Visst kunde de lysna lite mer, men vadå..det gjorde inte jag i den åldern hehe. Det är kul att göra massa små miniprojekt hela tiden tihi. Det värsta är att man känner sig som en svans på sin handledare ibland..hoppas inte han tycker det.

Svårt att få ihop livet för tillfället..är så mycket att göra heeela tiden. förlåt om det är massa jag inte hinner med men det är så mycket nu o jag är så trött jämt.

Skönt att min sjuka vän emmy börjar känna sig bättre..jag om någon vet hur fruktansvärt det är med hosta. Hoppas verkligen den försvinner för gott nu. Du har ju fått massa kalastips så med dom borde den vara borta inom ..hmm..fem minuter hehe..

malin, follow your heart god damnit.

Skönt att min älskade mår bättre nu. Hoppas bara att hon fortsätter må bra.

Ha nu en underbar kväll och lyssna på martin stenmark. Så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart var det dina fin-fina tips som körde undan min förbannade hosta... det där med mjölk hade jag ingen aning om. Du kan så mkt bra saker du... Löv yu!!

2006-11-21 @ 22:03:55
Postat av: Josephine

Hej bejbii:)
Nu väntar snart bingen, själv för första gången på fem dagar..haha känns lite strange:P Tack så mycket för allt ditt sällskap, har varit hur mysigt som helst med dig här, nån dag kanske vi har det så alltid;) Vi får se.. Hihi..Nattinatt bejbii!

2006-11-21 @ 22:23:25
Postat av: Jonas Persson

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback