födelsedag

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag
för det är Hildas födelsedag
Hurra hurra hurra


Och så var man 21! Var tar livet vägen. Det går för fort.

Dagen började med att jag vaknade och låg i sängen och sjöng för mig själv.
Sedan tände jag ljus och åt onyttiga goda smörgåsar.
Sedan myste jag och dansade lite också.
Precis innan jag skulle gå ringde mamma och pappa och sjöng det finaste de kunde och hurrade och jublade lite tihi..så söta..saknar dom.
Sedan bar det av till praktiken och vi tutade på tryckarknappenmannen idag med.
Barnen och de två lärarna sjöng för glatta livet för mig...så söta. Blev så glad. Sedan fikade jag och lärarna med kladdkaka,grädde och muffins som jag bakat. Lärana var så glad så de cyklade och köpte en blomma åt mig sen haha. Det var helt underbart att fira födelsedag med dom. Var rädd att det inte skulle kännas att jag fyllde år, men det såg de tll att det kändes som. Sjuttontusen lärare sa grattis..haha.
Sedan kom jag hem och hade fått brev från vänner och släkt. Så mysigt.
Nu sitter jag här och är faktiskt glad. Så glad för alla mina vänner och släkt som bryr sig om mig.

sms idag : 14 (än så länge)
mms: 5
present: en blomma
sång: 4 gånger inklusive min egen
blogggrattis: 2 stycken

Nu ska jag snart iväg och träna och få lite specialträning.
imorgon kommer släkt så då ska jag baka och fixa lite hehe...så spännande

ha nu en underbar dag och tack alla vänner som tänker på mig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis än en gång bejbi ;)

2006-10-12 @ 21:51:09
Postat av: Jessica

GRATTIS GRATTIS!
Vet ju inte om du fått msn-grattiset så jag skriver igen för säkerhets skull =)


GRATTIS!
Jätteledsen att jag inte kan vara me i helgen men jag firar dig när jag kommer tillbaka!

Kram kram lilla gamling ;-)

2006-10-12 @ 23:14:30
Postat av: Tanya

Grattis i efterskott! Verkar som du hade en bra födelsedag ute på skolan :) Kram!

Postat av: Mia

Grattis i efterskott tjejen!!

2006-10-17 @ 07:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback