Helt sjukt trött

Har nog aldrig varit såhär trött. Det känns som om armarna ska falla av. Har ont överallt. Ögonen är bara halvöppna hela tiden. Ibland bara dör huvudet och jag känner mig helt lost.
Idag var det praktik igen. Jag blev helt sjukt trött. Hör bara: fröken fröken fröken fröken fröken i huvudet. Helt sjukt tröttsamt när man ska hjälpa 27 otåliga små barn.
Skulle sedan ha träning i norrliden som vanligt. Tur att Gino har flyttat dit så man kan hänga där innan. Hinner ju aldrig åka hem mellan.
Han var såå gullig och lagade mat åt mig. Det var riktigt mumsigt. Kommer nog hänga där varje tisdag haha. Skönt att bli bortskämd när man är så slut.
Sedan var det träning.
Jag fick passa heeela tiden och det blev såå tråkigt i längden. Har så ont i mina händer att ja inte kan öppna dem ordentligt. Jag vill ju slå. Idag ville jag nästan sluta på volleybollen, men då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Älskar ju det. Fast inte att passa.
Nu ska jag nog falla ihop på golvet i en liten klump och sova där.
peace out.

ps. ja emmy det vill jag nog..fast finns risk för att jag somnar haha.

Kommentarer
Postat av: e.

ps. Det är helt okej, vi kanske somnar ihop! som två små bollar i soffan under den bruna filten! Ses imon!! puss

2006-10-03 @ 22:02:02
Postat av: Josephine

I love you, i love you, i love you!!

2006-10-10 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback