hemma

äter dåligt
sover dåligt
tänker dåligt
fungerar dåligt


Är hemma idag. Orkade inte idag. Huvudet dunkar och ögonen bränner.
Säg att allt är en dröm. Allt ordnar sig...eller?
Innerst inne tror jag inte att det kommer ske eller är det bara en önskan.
Det vore inte likt dom, men å andra sidan är inte detta heller likt dom.
jag blir arg, blir förbannad.
Var kommer allt ifrån.?
Jag såg ingen varningslampa. Eller gjorde jag?
Sluta Hilda...inget är bestämt. Du överreagerar eller gör jag inte det?
Det går över...eller?
Alla dessa frågetecken. Hur ska jag kunna vara normal när allt detta hänger i luften. Hur ska jag kunna fungera innan alla frågetecken är uppklarade?
Inuti mig kastar jag saker omkring mig. Inuti rasar hatet mot alla dessa känslor. Jag skriker, hatar, slåss, men utombrods stirrar jag tomt framför mig. Jag orkar inte ens lyfta armarna till att torka tårarna. Huvudet ligger på kudden och jag drar täcket över mig. Vill att allt ska försvinna. Alla dessa olustiga känslor.

Snälla låt mig få skriva att krisen är över. Snälla



Kommentarer
Postat av: jennie

Tänker så mycket på dig gumman!!
Älskar dig såå!!

2006-10-18 @ 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback