hallonmumriksabotörnmysteriet är löst

För er som följer denna blogg har läst när jag skrev om hallonmumriksabotören.  Problemet är löst. Jag har hittat boven. Boven är värmen. Den får alla hallonmumrikar att klibba ihop och bli en stor klump. Inte så roliga att äta då.


Konversation på tokiga ture:
Hilda: Var har hallonmumrikarna tagit vägen?
Expedit: De har vi inte nu. Det är för varmt.
Hilda: Så de kommer tillbaka????
Expedit: Jajamensan
Hilda: Iiiih vd kul. Åh du har gjort min dag.
Expedit: Ehhh (tänker :freak)
Hilda: Ungefär när kommer de tillbaka?
Expedit: Om en månad kanske
Hilda :Åhh då syns vi då
Expedit: eh okej ( tänker freak igen)

Så för alla som älskar hallonmumrikar. De kommer tillbaka.

Idag har vi haft seminarium i skolan. Gick väl helt okej. Jag ahr ju svårt att hålla tyst eller vad säger du Maggis.
Nu ahr jag ätit köttbullar, potatis och sås...mumselimums..hehe.
Nu ska jag snart hälsa på Gino i hans nya lägenhet. Sen blir det träning.
Men jag tar nog bussen dit eftersom jag inte har någon picknickkorg hehe...

Hmm hade inte mycket att skriva här.

Ha nu en underbar dag..det ska jag ha...

Puss på er alla mina älsklingar (kram på er andra hehe)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så grymt att dom kommer tillbaka! Äntligen kan vi käka hallonmumrikar tillsammans igen!! love ya!! puss bejbii

2006-09-26 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback