Jag vet inte vad jag gör..

Jag vet inte vad jag gör längre....
Jag brukar inte stå och skälla ut folk.
Jag brukar inte gråta varje gång jag festar.
Jag brukar inte ta någon annan för att må bättre.
Jag brukar inte säga de djupa tankarna jag har.

förlåt för att ni får se dessa sidor...de är inte menade utåt. Men tack för att ni förstår..tack för att ni vet när ni ska springa efter mig. Tack för att ni vet att mina ben brister och  tårarna kommer.

Jag försökte faktiskt att må bättre..varför skulle du då dra upp allting igen. Soulmate my as. En sådan vet vad man borde säga och inte säga.
Jag förstår inte hur du tänker, hur du resonerar. Skärp till dig.

Mår bättre av att jag fick ligga i dina armar, att du smekte mig på kinden ochatt du drog din hand genom mitt hår.
Förlåt om jag har lurat dig, men jag är nog inte redo för nåt annat just nu. Vi får se.

Vad kul att prata med dig igen ewe. Jag vet att du alltid förstår. Du känner mig. Du klandrar inte mig för att jag kör ihop mitt liv. Tack för att du fortfarande finns i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad glad jag blir, du ska veta att jag tänker på dej så ofta, och jag saknar dej.

2006-09-16 @ 14:32:46
Postat av: jennie

du ska absolut inte be om ursäkt älskling! men jag blir bara så rädd. Vill inte att du ska ha sånna tankar, jag vet hur du känner dig och jag vill göra allt jag kan för att få dig på andra tankar! Jag älskar dig så mkt och vill att du ska må bra! Jag finns alltid här det vet du!!

2006-09-16 @ 18:03:16
Postat av: e.

klockan är mkt o jag är lite full...du oxå! hihi. Välj fanta o film imon. Vi måste dessutom vaka över valet ju! Puss baby

2006-09-17 @ 02:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback