bilder

60453-45     Jag och Jennie stornjuter på balkongen med en kall cider. Då var livet helt underbart. Solbrillor we love. Det är ju en fantastisk uppfinníng.

60453-46 Vi som var på förfesten. Jennie står ju dock bakom kameran. Vi drack en drink på balkongen. Sedan gick vi i för det var för kallt haha. Kanske syns på mig eftersom jag är insvept i en stor filt,

60453-47 Ja och vi äter ju GI så det blev bara nyttig dipp som ingår i vår GI-mat. Så bra. Skönt att man inte är själv om det här. Går så mycket lättare då.

Har idag pratat med en barndomsvän sååå länge och upptäckt hur mycket jag saknar dig. Lätt att v ska träffas när jag kommer hem. Love you.

Nu ska jag sussa. Ska bli så skönt tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback