Helgen normal version

Helgen blev väldigt ...hmmm...ja..jag vet inte riktigt. Bra och dålig.

Fredagen var så perfekt. Allt stämde, allt var så mysigt underbart och fantastiskt.

Lördagen. Jag hade en underbar dag.
Kunde inte sluta flumma, Hela kroppen bara spritte av energi.Solen sken och allt var fantastiskt.
Jag var så glad. Så glad att ögonen tårfylldes. Lyckan i mig fanns i hela kroppen och jag skuttade hela vägen hem och sjöng.
Hemma tittade jag fab 5 och åt kycklingsallad. mycket gott alltså. sourcreamsås är gott till allt.
Jag piffade sedan och var taggad till tänderna.
Åkte till josse och kollade fotboll. Tyvärr så vann inte hif, men vi hade kul ändå. Jag retade are till max sen med att skruva upp volymen och sjunga högt till håkan.
Vi cyklade sedan till emmy o patriks nya fina lya.
Träffade natta där och maja...sedan var det party hela kvällen...vi dansade som aldrig förr.
Sjöng massa med...med singstar och även utan..vet inte vilket som var bäst eller värst eller vad man ska säga haha...
Massa lotta och andra astridfavoriter blev det iallafall.
Jag brottades även med Quintus, har ett blåmärke på armen idag hehe.
Patrik och niklas brottades i sängen istället..och nej det är inte så illa som det låter.
Sedan gick vi glada till palace.
Där var det riktigt röj alltså.
Vi dansade som tusan på lilla och träffade adler och lillebror. Sedan blev det som det blev...har hänt förr och är så trött på det...
Tur att man har så underbara vänner.
Följde sedan med m hem och sov där. Behövde verkligen det..tack vännen.
Gick till josse idag ..det var en bit att gå i högklackat så det gör lite ont under fötterna.
Jennie och h kom sedan dit..vi flummade lite men sen gick ja hem till jennie för att duscha.
Blev längsta duschen på länge...skönt att vatten och vatten flyter ihop.
Blev sedan en stunds sittade i sängen med älskade jennie som omfamnade en. Tack.

snackade sedan med dig och ska göra det sen med..vet inte vart ja vill komma med det..men ja tror ja behöver det..kan nog inte bli värre ändå.

Nej ja vill inte prata om det så fråga inte...ja bestämmer själv när ja vill.

förlåt för allt alla...tack för att ni finns..skulle inte överleva utan er.

Kommentarer
Postat av: jennie

du vet att jag alltid finns här för dig, det spelar ingen roll.. jag finns alltid här för dig! jag vet att du inte vill att jag ska skriva någon kommentar om detta och det tänker jag inte göra.. du ska bara veta att jag älskar dig och gör vad som helst för dig! det vet du! <3

Postat av: mamsen

hmmm....????
är det så nyttigt att lägga ut detta på bloggen, så att "du" kan läsa det.....eller andra som i sin tur berättar det för mr "du", kanske?
Inte alltid rätt taktik, gumman!!!

2007-04-22 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback