Helgen

Helgens roligaste: Förfesten hos jennie o dansen på palace
Helgens besvikelse:  Du!
Helgens ofräschaste:   Han som slickade på sitt eget svett..isch
Helgens vackraste: Du igen!
Helgens alko: ja du gumman, det måste nog bli du som du mår idag.
Helgens godaste:  cidern på jennies balkong  i solsken
Helgens tråkigaste: .Att jossi inte hängde med ut....men förstår dig
Helgens jobbigaste: när vi var på systemet, ville krypa ur mitt eget skinn, men det var ganska komiskt faktiskt.
Helgens citat:  Det han heter på riktigt i filmen (bra tänkt där hilda)
Helgens låt: Akon - dont matter
Helgens längtan: Haha du igen. Denna längtan är väldigt jobbig alltså.
Helgens mysigaste:   Att ja o mina vänner har så mysigt ihop
Helgens foto: Våra top model kort haha

Ja helgen innehöll nog allt kan jag nog säga. Haha.
Men en sak är klar. Jag älskar balkonger, jag vill ha en egen.

Alltså ja förstår mig inte på dig. Gör verkligen inte det , men ja tolerar inte allt du haha.

Ja det hände mycket igår alltså haha. Spännande.

Nej nu har ja pluggat massor. Ska dra ut på balkongen nu och fortsätta med det.

ciao 

Kommentarer
Postat av: alkbo, nattbo eller ja kalla mig vad du vill ;D

hahahaha jag känner mig inte alls träffad på helgens alkis ;P hahahahaa. jag brukar inte bli bakis ju, men idag kom fan allt från alla helger tror jag.. mohahaa.. men du var fan inte så nykter du heller ;P pusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback