Idag

Nu ska jag åka och jobba snart. Ska väl bli sådär kul. Är trött på stället. Sådan himla tur att jag itne ska jobba där i sommar. Ska bli så underbart. Är gladare nu är förr. Förrut såg jag aldrig fram mot sommaren. Bara massa bök. Detta är första sommaren som jag studsar framåt mot i glädje.

Idag har vi varit och intervjuat en rektor och lite elever med mera. Det är ju vår multikultikurs som kräver det.
Det gick iallafall riktigt bra. Trevligt när man känner att de blir bra och att de tycker frågorna är bra. Det hade dock kunnat gå illa om ja inte sett kameran som sakta men säkert gled neråt. Hade kunnat bli en film med bara fötterna.

Idag har det blivit ägghack till frukost med lite youghurt. Sedan blev det en smoothie till mellanmål. Riktigt smaskens alltså.
Till middag blev det en stor kycklingfile med massa sallad o en halloumibit. Riktigt smarrigt. så nu är jag riktigt mätt.

Läste precis en sjuk artikel om en hostmedicin jag inte tål. Aldrig mer att jag kommer ta den. Aldrig. Jag ska lägga en lapp i min plånbok att jag inte tål den. Förstår inte hur man kan ha sådana mediciner med de biverkningarna.

Nähä nu ska jag göra mig i ordning lite. Man kan ju iallafall vara snygg när man ska jobba haha.

Kommentarer
Postat av: jennie ;P

när är du inte snygg darling?

Postat av: e.

Hej darling!! Åå det var så himla kul i helgen, utom när jag vrickade foten då, men detvar precis i slutet så det gjorde inget! Haha! Så typiskt mig! Jag har sjuuukt många roliga kort på dej från festen... hihi, blir så glad när jag kollar på de din lilla galning!! Nu ska jag äta lite, P har lagat mat!! mums!! o jag tränade idag igen, vad har hänt??? Hihi, Puss älskling!

2007-04-02 @ 20:18:27
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: e.

Hej darling!! Åå det var så himla kul i helgen, utom när jag vrickade foten då, men detvar precis i slutet så det gjorde inget! Haha! Så typiskt mig! Jag har sjuuukt många roliga kort på dej från festen... hihi, blir så glad när jag kollar på de din lilla galning!! Nu ska jag äta lite, P har lagat mat!! mums!! o jag tränade idag igen, vad har hänt??? Hihi, Puss älskling!

2007-04-02 @ 20:18:27
URL: http://mems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback