14 augusti.

Idag började dagen med en lång promenad med emmy. Riktigt mysigt och det ska definitvt ske flera gånger.

Sedan var det tvätt och tvätt som gällde. Hade ingen rena kläder alltså. När skulle jag hunnit tvätta liksom.

Sedan åkte jag och töserna nedan till öland en snabbis till färjestaden.

Vi hälsade på tequila också.

Josse stackaren blundade och höll i jennies hand över hela bron. Elaka hilda kom fram ett tag men jag tycker egentligen synd om henne....fast lite roligt är det hehe.

Nu ska det städas och sedan släktträff ikväll.

                                      
        

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha ja det hoppas jag att du tyckte:) Så nu har du fått en lång blogg att läsa!:)

2007-08-14 @ 15:42:10
Postat av: mamsen

vaddå släktträff???

2007-08-14 @ 19:28:10
Postat av: dumbo

fan vilken snygg blogg du har nu ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback