äventyrsdag

I onsdags var vi lediga. Då skulle vi ha en äventyrsdag bestämde vi oss för. Men avd skulle vi göra.

Vi åkte iallafall till lessebo med tåg och träffade maja och frida. Sedan satte vi oss i bilen och funderade.

Boda borg?

Jaaa!

Mot karlskrona i full fasrt. Jag ringde ett anatal flummiga samtal till nisse och rune.

När vi väl var där så bytte vi om på de mest märkliga sätt i bilen. Det fanns sedan stora vackra omklädningsrum där inne men va tusan..det är la inget äventyr att byta om där.

Sedan satte det igång. Vårt lag var taggade till tusen.

Vi höll sedan på med det i fyra och en halv timme. Shit alltså. Svetten rann och hjärnorna gick på högvarv,

Vi hade dock en chokladpaus mitt i allt. Väl behövligt. Jag passade även på att fråga rune...eller var det nisse om pallen. Vi hade ju gjort rätt grr.

En helt fantastiskt rolig tid på boda borg.

Bästa blondcitat: Där är en censor (emmy pekar mitt framför pannan)

Sedan åkte vi väldigt hungriga till max och smällde i oss massa god mat. Sedan var jag väääldigt mätt.

Vi åkte till nöbbele och spelade lite beach. Jag hade serveträning med maja och frida med hehe.

Sedan sa ja hej till en som ja behövde säga hej till haha.

Ombyte igen och sedan stugan. Jag och maja badade och man kan nästan säga att frida badade med..men det var en mesig insats, Jag och maja hade däremot en uppvisning på händer i vattnet. Det var nog snyggare i våra huvuden än i verkligeheten. Men vi bjöd på ett skratt iallafall.

Sedan åkte vi hem till huset och kollade norbit. Faktiskt  bra. Tjugo över tio snarkade vi i sängarna heelt slut.

60453-79

En bild på två i laget äventyrslaget haha.

Kommentarer
Postat av: emmis

Men Hallåååååå! Så va du i karlskrona å så ringde du inte mig... :( Miss u baby!

2007-08-13 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback