nöbbele

Oj det var längesedan jag bloggade nu.

Ska försöka uppdatera lite nu då.

Har varit på jubileumsfest i nöbbele. Det var helt fantastiskt. Min bild säger mer än tusen ord alltså.

En helt fantastisk dag då allt var perfekt.

Somnade dock vid ett märkligt tillfället men men haha.

60453-78


Bästa på kvällen : Allt
Roligaste: En man i vad namn david holgesson
Ondast: Att jag trampade mitt i nässlorna med ena foten
Tråkigast: Min insats i femkampen, katastrofal men vad gjorde det haha.
Godast: Köttet som olle grillade. Jag åt TRE portioner.
Konstigast: Emmys och mitt beslut om att hälsa på hästarna haha.
Godaste drycken: tre korvar ;)
Efterfesten: Sov jag på (golvet)
Buggen: Jag och holgesson. han tapapde mig och jag tappade skorna

Söndagens citat nr1: ja 73 kg muskler (marco)
Ja och här är det 87 kilo holgesson (holgesson)

Söndagens citat nr2: Olle? (marco)
nej (olle)
Nähä då får jag väl trilla själv (marco)
(marco triller ner på marken med ett duns från höga styltor)
Nej men gud ja trodde inte du menade så (olle)
Asgarv asgarv asgarv asgarv (alla andra)

Så det var den helgen. En underbar helg som ja gära gör om tihi.

Kommentarer
Postat av: hej,

måste du blocka mej på msn eller? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback