Tankar

Idag har jag först varit ute och gått och sedan har jag pysslat med massa andra bra saker som jag behövde göra. Kanonbra.

Fick även reda på att vår första match är 7 oktober och att vi även spelar mot värnamo. Hehe blir ju roligt.

Sedan har jag jobbat.

Man hinner tänka mycket när man sitter där i kassan.

Till exempel att en hade hår som såg ut som en päls.

Sedan tänker jag på alla gubbar så finns.  Många gubabr är egentligen otroligt gulliga och supersnälla, men eftersom det finns massa äckelgubbar så tror alla att alla är det. Idag var det en liten gubbe som hjälpte en ung tjej med ett kvitto. Hon rynkade då på näsan och jag med, men efterhand tänkte jag att han kanske bara var sådär otroligt gullig. suck inte lätt.

Hmm konstiga tankar jag har.

Har även kommit på att killar med lite makt är sexigt- Typ sådana som får ta fast folk för stöld..grr.

Imorgon ska jag ut och gå med jennie pennie. Kanon det här med att gå men tro mig..ja har träningsvärk alltså.

Nu ska jag ringa malin..tjohoo..så himla kul

Ha en mysig kväll/natt

Kommentarer
Postat av: hej,

HAHAHHAA OFTA :D

Postat av: emmis

Hörredu sötast! Käk på Krögers på lördag på dan! Pussa

2007-08-20 @ 12:46:55
Postat av: hej,

ofta eller, xP
kul man kan ha det? eller, ^
:D japs, ¨såååå jävla kul iallafall, ^

2007-08-21 @ 18:56:25
Postat av: hej,

ofta eller, xP
kul man kan ha det? eller, ^
:D japs, ¨såååå jävla kul iallafall, ^

2007-08-21 @ 18:56:43
Postat av: Jennie

Jennie Pennie? den var fan ny ;)

2007-08-23 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback