bra bok

Ja jag läser en fantastiskt bok.
Lite svårt att kanske använda sig av ordet fantastisk när det gäller en sådan här bok.
Det brukar ju vara massa mord men hmm..denna utvecklar sig mycket annorlunda.
Jag älskar ju som dagt var jeffery deavers böcker.
De är skrivna så fantastiskt.
Man kan aldrig ta något för givet i böckerna.
Sådana här svängningar har jag aldrig varit med om.

Läs boken iallafall. Gör dock inte det om ni är själva hemma eftersom den är allt lite läskig ;)

image282

Tid att dö av jeffery deaver

Kommentarer
Postat av: Natta

tack jag fick bara nog när personen skrev om tvillingen. jag fattar bara inte vart man får en idé någonstans för att skriva något drygt om någon annan. jag skulle aldrig få den idén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback