Godnatt

efter att nästan ha sparkat sönder datorn och rivit av mig allt hår har ja hittat två artiklar. Kan kanske använda en mening ur dem var..men vet ni vad..det skiter jag i. Hatar det här jäkla artiklarna.

Ska fråga om ja kan få kopiera en av jennies..verkar ju vara lite bättre än de jag har hittat..så skiter jag i vad margareta säger.

Nu ska jag sova..utmattad av all sökning på internet.

Innan satt ja och bara skrek rakt ut och ville sula ett glas i väggen..men nej det gjorde jag inte..varför gör man inte sånt egentligen..hade ju känts jättebra..så typiskt svenskt att behärska sig..hmm

nej mot sängen..

har en julklapp kvar imon men vet nog dock vad ja ska köpa kanske..hmm..svårt det där..

är inte lika nöjd med klappsen i år som ja brukar..hmm kanske löser sig..

sov så gott.

image274

Den svarta blomman får symbolisera mina ögon ikväll..

Kommentarer
Postat av: Burn

Jag har också tänkt på det där med glas i väggen, borde vara skitskönt, något annat jag brukar vilja göra när jag är arg är att sparka på en hög med kartonger, har det slagit dig?

2007-12-17 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback