morgonhumör

jag har nog alltid vetat om att jag har ett dåligt morgonhumör men nu är det mer tydligt än någonsin.
Kan bero på att jennie försöker prata med mig på morgonen.
Hatar verkligen morgonen. Allt går slött. Man har massor med jobbigt framför sig och längtar bara till kvällen.
Jag älskar kvällen.
Då jag kommer hem och tänder ljus och dricker lite glögg.
Då kan man plugga och mysa och göra nytta.
Men moronen, blä. Vad är den bra till.
Nej fy.
Ska nog lyssna på lite julmusik om jag ska komma igång.
Ska städa här och sedan åka till biblioteket. Har massa krånglig litteratur att leta reda på vilket är skitsvårt.
Får panik på det här arbetet.

Nej nu ska jag nog ta på mig några ordentliga kläder.

image257

Kommentarer
Postat av: jennie

haha nee morgonen är fan inte Hildas bästa sida ;) puss bejb.. me miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback