vill inte

nej ja vill faktiskt inte åka hem igen. Jag trivs här. Visst jag saknar vissa söta helt underbara människor men just nu känns det som om jag vill upptäcka nytt. Känna storstadsruset i mina ådror...känna mig fri som jag gör här. En stad av möjligheter.

Det är ingen som bryr sig. Allt finns här. En stad som alltid lever.


Jag har alltid sagt att ja inte flytta till stockholm men gud nej ja tar tillbaka allt. Älskar staden.

Som det känns nu skulle jag kunna bo utomlands med.

Jag är ju en storstadstjej. Det har nu slagit mig. Jag älskar det här. Visst det är jobbigt med folket men jag tycker om tempot. Livet och allt.

Snart är jag färdig med utbildning och då kommer jag nog faktiskt se mig omkring.

Min ångest för att sluta plugga är borta...jag är ivrig för nya äventyr. Det finns så mycket att se och så mycket att uppleva.

För första gången i mitt liv har jag till och med reslust. Att får höra alla dina berättelser om resor gör att suget ökar.

image247

I am dreaming away

Kommentarer
Postat av: Mr J

Förstår att ni inte vill lämna den underbara staden! :)

2007-12-02 @ 00:10:36
Postat av: jennie

JAG VILL TILLBAKA!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback