Du

Hej hopp

Nu har hilda tränat igen. Känner mig så stolt. Grymma servar jag har. De går som misiler i luften,hehe. Omöjliga att ta.
Var dock lite seg på träningen, kände mig lite omotiverad och trött. Skyller på att veckan snart är slut.

Idag har jennie fixat min blogg lite. Så gulligt av henne. Love you. Nu ses min älskling överallt. I like. tihi.

Ursäkta för alla stavfel igår. Det gick lite fort.

Helgen kommer bli dunderkul. Ser verkligen fram mot den. Imon fyller min underbara älskade vän år. Så då ska hon firas tihi.

På lördagen blir det kanske fest med alla 08:or hehe. Värsta killgänget. I like.

På söndag är det tre matcher som gäller. Ska försöka att vara på g då. Hehe

Skönt att josses internet fungerar igen, och hemtelefonen.  Du får en guldstjärna idag med för styrkan.

Fixat mina ngalar idag så nu är de riktigt snygga. Är riktigt stolt över mina äkta långa naglar.

Imon är det kkm c som gäller. Mycker roliga föreläsningar det där.

Att du har ringt så mycket nu kan inte göra mig mer förvånad. Tycker om att höra din röst, men jag vet ju vad du vill. Tycker inte om dina framtidsplaner. Jag vill ha dig här där det är tryggt.
Du har ju fått prata med Jennie. Helt otroligt. Mycket snurrar när du ringer, men äntligen vet jag vad jag vill med dig och det är en sådan skön känsla.  Skönt att du ändå ringer. Nu vet jag att du alltid finns.


Nej nu är det bingen som gäller.

Imon blir det iallafall inget prat om EriCson. Haha.

Sov så sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback