Finns andra i världen än er.

Vet inte riktigt vilka som tog åt sig av mitt förra inlägg? Men tydligen så kände sig någon träffad. Det var inte meningen. Hela världens krestar inte kring er som ni verkar tro. Man börjar ju undra varför ni tar åt er?säger ju bara ett och annat.

Det finns så mycket jag vet som jag skulle vilja berätta för er. Skulle ni få reda på det så skulle ni antagligen inte vara vänner med varandra. Det är häfitgt att komma utifrån och höra allt ni säger om varandra. Smeknamn med mera. Jag har valt att inte berätta för att jag har trott att det skulle såra mer, men nu vet jag inte längre än. Jag är iallafall glad att jag har vänner som jag inte snackar skit bakom ryggen på. Vad är vänskap för er?


Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig gumman!!

2007-02-24 @ 12:20:23
Postat av: jennie

haha ja vart tog våra pengar vägen? hmm, måste vi ta med honom.. du, om han bangar en gång till då kickar vi honom.. nu får det vara slut på bangeri liksom! hehe, men lacergame nästa.. sååå sjukt kul! har aldrig spelat det, men va fan jag är inte svår så.. tihi.. saknar dig älskling!! haha ska jag vara mer vadå? hahaha inte full menar du? hahahahahahahaha, kul kväll!! miss you!! pusspusspusss

2007-02-24 @ 13:53:37
Postat av: e.

Heller gör jag inget med dej än nåt med nån annan... hihi! Du är min egna sötflinga!! Hoppas den där elaka hostan ger upp snart o försvnner... för alltid!! =) Nu ska jag gå till skolan, puss puss. Åh just det, jag har massa nya bra låtar jag måste skicka till dej ikväll! =)

2007-02-26 @ 08:41:12
Postat av: Fröken Skåne

Hej babe! Lycka till hos doktorn idag, ska hålla alla mina tummar för dig. Ville bara att du skulle veta hur otroligt glad jag är att ha vänner som du? Speciellt just nu har jag insett hur otroligt sällan det är att man hittar underbara människor som du! Ville bara att du skulle veta det! Puss på dig mitt sjuka hjärta!

2007-02-27 @ 10:56:25
Postat av: Josephine

Hej babe! Lycka till hos doktorn idag, ska hålla alla mina tummar för dig. Ville bara att du skulle veta hur otroligt glad jag är att ha vänner som du? Speciellt just nu har jag insett hur otroligt sällan det är att man hittar underbara människor som du! Ville bara att du skulle veta det! Puss på dig mitt sjuka hjärta!

2007-02-27 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback