i ett

Idag har allt gått i ett. Först var det seminarium som jag och jennie hade bakat en väldigt kladdig kladdis till. så mysigt och bra det blev. Älskar studiegruppen, vi har så mysigt ihop.

Sedan blev de bibblan för plugg plugg plugg.

Åkte sedan hem och lagade mat åt mig och dumbo. Blev olika sorters mat dock, men men. Till mig blev det köttbullar,potatis och sås. Det är ju så gott. Perfekt att äta potatis innan träning och det är så gott.
Jennie fick spagetti med kycklingfilé,vitlökssås och gurka.

Sedan var det träning. Svårt att komma igång. Kroppen sa mot. Trött efter söndagen plus att adler massede axlarna igår så de var lite tunga Fast smasharna satt där de skulle och servarna.
Bråkade sedan lite med herrlaget som vanligt hehe. Lika kul jämt.

Kom sedan hem till dumbo. vi har sedan suttit och pluggat på denna himla rapport. Suck. Nu ger vi upp och går och lägger oss.

Igår slingade vi jennies hår. Vi tyckte det har varit lite för mycket blonda kommentarer på sistone. Så blonda slingor blev det och skitnsyggt.
Nu är vi tripp trapp trull i hårfärg.

Igår kom malin hem. IIIH vad roligt. Har saknat henne så. Hon betyder så mycket för lilla mig. Att ringa och prata med henne om allt och ändå inget är guld värt.
Älskar dig min vän.

Övertalade jennie att hon skulel sova här idag och det gjorde hon. Så glad jag blev då. Så skönt att ha dig här gumman.

Nu har det snöat järnet här. Imon blir det slingor. Hoppas de har hunnit skotta nåt för en gångs skull tills imon.

Nej nu ska jag lägga mig i min varma säng.

Ett stort tack till sportkommentatorn emmy. Utan dig hade jag inet fått känna av guldgläjden idag. Tack tack. synd med ferry bara.

"du får mig att skratta och le,tack för att du bryr dig"

"åh njuter just nu, allt känns bra"

Kommentarer
Postat av: dumbo

tihi klart jag sover här hos dig, MYCKET hellre än i min lägenhet.. haha den ser ut som sju svåra år just nu! måste verkligen hem imorgon och fixa lite, har inte ens packat upp tallrikarna och det i köket.. haha.. älskar att bo här hos dig darling!!! tihi, vi gör så mkt skojsigt tillsammans! galen 1 och 2 typ ;D love yooooou.. pusspusspuss

2007-02-07 @ 00:51:37
Postat av: e.

Det växer mossa på mig snart! P tentapluggar o jag sitter typ bara o glor!! åååååhhh, jag e så seg!! hoppas verkligen det händer nåt kul i helgen, kommer malin? familjen? hur ligger landet liksom? hihi. jag har iaf köpt nya kalasbyxor ifall det blir fest! fick du mitt sms? tror min mobil ballar ur ibland nämligen! Nu ska jag snart kolla extreme home makeover, kul liv emmy! haha! jag längtar till sommaren när man kan göra roliga saker varenda kväll, gilla o bada o sola o skrämma livet ut utländska joggare! hihi! vi måste göra nåt kul snart, lova! Puss älskling!

2007-02-07 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback