Igår

Igår var en helt fantastisk dag. Emmy fyllde år!!!!

Det började med kkm c. Riktigt roligt. Hade lite diskussion med lärarna sen om undersökningar. Märks att jag är en samhällare.

Födelsedagsbarnet och jag åkte sedan till ikea där vi träffade på Jennie och hennes familj. William är ju så söt.

Sedan åkte jag hem pch slappade. Pratade med mamma en massa med. Så roligt att diskutera masa saker. Hehe.

Sedan piffade jag till mig och åkte till Emmys födelsedagsfest. Riktigt mysigt med tjejmiddag. Riktigt god smörgåstårta som Emmy gjort.

Sedan blev det singstar för fulla muggar. Det är ju så sjukt kul alltså.

Sedan bar det av till palace. Där vi mötte upp massa andra mysiga vi känner.
Vi dansade och dansade och dansade.
Sedan kom min älskade Gino och gänget. så kul att se alla igen. tycker så mycket om er. Ni är så underbart gulliga.

Vi dansade sedan hur mycket som helst.

Varför skulle jag säga häll en öl över mig?haha.

Vi ägde sedan lilla dansgolvet. Det var bara människor jag tyckte om. Vi hade så kul. Massa spejs och massa rolig dans.
Fastna inte i din svullodans david haha.

Sedan var det efterfest hos david. Vi drog dit alla 08:or.
Ankan tyckte det var ett perfekt ställe att bo på. Hmm.

Jag, josse drog sedan med alla boysen till norrliden. Där myste vi lite. Josse sjöng jättevackert...eller ja hon sjöng iallafall. Love you.

Ringde sedan Jennie. Jag och Josse åkte sedan från Gino.

Myspys.

Det blev lite stressigt för oss idag, men vi hann ju.

Nu måste jag snart duscha och tvätta bort allt smink och byta kläder. Är sådär het alltså.

Ska sedan ut till norrliden igen.Jag och josse tihi. Så himla roligt. Ska laga min mat till imon först.

Vädret är helt fantastiskt. Solen lyser och jag mår så bra.

Är frisk,glad,lycklig,sprallig,pigg och levande.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åhjag kan inte fatta att jag sjöng, fy för asså... Haha nu kommer ni snart & hämtar mig:)
Men idag blir det lugnare, ska hem med Ragnhild i alla fall;) Puss på dig min stjärna!

2007-02-03 @ 15:55:06
Postat av: jennie

hihi mysignatt vi hade bejbi.. hihi.. galna som vi är! älskar dig såååå mkt ska du veta! tihi, kul kväll igår med många danser! pusspuss mitt hjärta!

Postat av: e.

Tusen tack min lilla pussgurka för all firning på min födelsedag. Det blev en höjdarhelg!! Puss puss

2007-02-05 @ 13:49:55
URL: http://mems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback