Norrliden

Nu är vi hemkomna från en utflykt i norrliden. Vi har nu spanat in mackans nya lägenhet. Den var mycket finare än de senaste gångerna jag har varit där. Nu var den riktigt fin och fräsh. Bra jobbat mackan och hans föräldrar.
Zander(eller hur det nu stavas) kom dit också. Fy vilken mysig kille. Sån kul kille.

Efter ett tag så bestämde vi oss för att gå till Gino. Det var en lite förvirrad väg men efter att jag hade gått fågelvägen kom vi fram.
Så skönt att se dig och få en riktig björnkram. Hade kunnat vara i dina armar i en evighet. Träffar dig alldeles för sällan.
Martin kom sedan ut från sitt rum och då fick man en bamsekram till. De är så mysiga.
Efter ett tag kom även Calle.
Sedan satt vi och tittade på fotboll. Så roligt med machester united. Riktigt bra lag alltså. De har ju toppat det med en svensk också..hehe.(Josses älskling)

Nu så skulle vi sova..trodde jag men jag vet inte riktigt vad jennie har gett sig in på nu. Haha. Vi får allt se hur den här kvällen slutar alltså.

PS. Ursäkta mamma DS.

Kommentarer
Postat av: Fru Henke Larsson

Ja min älskling är det verkligen:) Hihi, såg lite av matchen jag med. Men nu ska jag nog nanna snart. Skola imorgon och jag ska vara duktig och läsa läxan:P Hihi..nanna sött! Pusspuss

2007-02-21 @ 00:07:26
Postat av: Qvintus

Voff! Tack snälla lekmatte för att jag fick hänga med dig igår, det var soft!! Vi ses ikväll! Puss(=slick) från Qvintus

2007-02-21 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback