Bibblan

Idag har jag varit på bibblan från typ tjugo över elva till åtta. Så fruktansvärt hemskt liv det känns som man har då. Vi har suttit och läst och läst och läst och läst och läst och läst. Jag har läst en artikel och nästan två böcker.

En bok är väldigt gripande och helt fantastisk. Så intressant och tragisk.

När jag sedan skulle låsa upp cykeln så hade låset frusit. Jättekul. Så det var bara att lunka hem. Fy vad jag frös. Imon blir det vinterjacka för hela slanten och kängor tihi. Nu är jag utrustad för vintern. Behöver bara ett par ordentliga vantar. Stadium har ju tagit bort mina favoriter. Hur dumt är inte det?

A new day has come / celine dion

Imorgon blir det skola men tyvärr ingen träning. Får sitta och uggla i skolan istället. Suck. Jag vill göra roliga saker istället.

Imon ska jag göra en smoothie i min fina nya maskin. Ska bli så kul och så gottigt.

Har diskuterat lite psykologi med mamsen ikväll med. Tur att man har en mamma som jobbar med sånt här. Hur knepigt som helst och tungt, men dock intressant.

Nej nu ropar min mysiga säng på mig. Älskar mina nya fina lakan och mitt älskade duntäcke.

ha en god natt hehe.

Önskar jag kunde läka allt. Lappa ihop allt. Göra allt bra. Det enda jag kan säga är att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: e

Jag håller på o tvätta soffan, filten o kuddfodralen nu... gissa varför? hmm... kan vi inte gå på bio i veckan eller till helgen? finns ett par filmer som verkar kul, jag bjuder (har ju kuponger!) Puss min lilla trapptomte, plugga inte ihjäl dig, det är bara au2... ordbajsa! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback