Dagen

Dagen började utvilad. Så skönt. Jag och Jennie soc och sov. Verkligen fantastikst. Sedan spatserade vi till skolan med skor som inte är avsedda för detta väder. Men snygga var vi haha, men imon blir det nog kängor.

Dagen kunde börjat bättre. Lite kämpig början, men man har ju er som är underbara och sedan en fantastiskt studiegrupp som bara kan bli glad av. Saknade dock sheron idag.

Efter skolan blev det bibblo en stund. Ovanligt. Eh nä. Skrev ut avhandligar på engelska. Vi förstår så mycket...eller hmm nää.

Vid drog sedan hem och jag lagade potatismos utan klumpar och jennie fiskpinnarna. Smaskigt värre.

Sedan avr det träning och shit vad kul det var. Så grymt skönt när det är lite tempo på träningen. Jag var grym idag som vanligt. Alltid lika roligt. Kaxig?nej då. Ren sanning ;)
Önskar knäna kunde sluta krabba, men det går ganska bra tills vi ska göra helt störda övningar, men då lägger jag ner istället. Hehe
Är taggad för matcherna på söndag. Ska bli roligt. Synd att vi är så många bara, men´jag blir nog inte så påverkad haha. Oj vad självsäker jag låter nu haha.

Efter det så gick jag och "hämtade" jennie. Det avr allt en trevlig stund haha. Mysigt värre jag kände jag var haha.

Sen har jag kommit hem och ätit och ätit. Det märks att man har tränat ordentligt.

Tur att vi har vår kära josse som har översatt åt oss..hur skulel vi klara oss utan vår maddams.

Malin jag saknar dig. Ha en underbar tripp i London.

Imon blir det skola och sedan en stadstripp med Emmy och äventyrsbilen.

Nu ska jag och Jennie lägga oss och läsa avhandlingar. Riktigt spännande alltså.

gooooaaanaaaooonnnaaaooatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback