duktig

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag josse,frida och jennie var vid bibblan vid tio. Men de öppnar elva så vi gick till rostad och pluggade. Sedan hängde vi på låset vid elva.
Jag var tvåa in på bibblan idag. Har jag blivit en plugghäst? hehe.
Läste en hel bok (typ) och två artiklar. Fick även koll på vad det är vi gör egentligen.

Igår såg jag så sa det låta. Helt sjukt bra. Massa mysiga låtar med fina tankar eller vad säger du? ;)

SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ

den första snön på länge är här. Så mysigt. Jag hade dock gärna varit lite mer redo. Nu blev det en liten chock och jag var inte riktigt klädd, men vänta bara.

Malin och Jennie ni har nåt gemensamt. ni avskyr snö.

Längtar efter dig och saknar dig.  Vill bara hålla dig och ha dig här. Med dig kan jag prata om allt och jag vet att det stannar. Annars vore det ett mirakel.

Alltså fy vad jag klantade mig idag haha. Men men..jag får ju itne glömma bort att jag är blond.

Jag var ute och sprang igår. Så stolt. Jag tänkte att jag nu skulle ut o springa varje dag. Visst jag älskar snö men jag springer inte i det.

Ha nu en underbar kväll för man vet aldrig vad som händer


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ibland fungerar det om man bara stoppar in den och drar ut den igen;) Haha, ha det så skoj ikväll! pusspuss

Postat av: jennie

ehhh, så ska det låta var det bästa jag sett på tv på vääääääldigt länge bejb! åhhh var det på någon låt vi inte hade tårar i ögonen? haha. hatar snö, ehhhh jaa!! vet inte hur många gånger jag kommer slå ihjäl mig nu känner jag! det är lycka om jag lyckas stå på benen!!! ses ikväll darling!!
älskar dig! pusss

2007-01-20 @ 16:53:34
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: malin

jäkla snö!

2007-01-20 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback