helgen

Fredagen var tokrolig med fest med lagom med intag..hehe!

Vi gjorde dansgolven heta. Jag hittade även en ny toa på palace. Det var mycket mindre kö och finare toaletter. Hur bra som helst. Kan man ha för många toaletter på ett uteställe för tjejer? tror inte det.


Lördag var en väldigt skön dag med mys i smedby.
21.00 Min morbror somnade
21.15 Jag kämpar och kämpar för att inte somna.
21.45 Moster säger: nu går vi och lägger oss.
22.00 Jag och Ellen ligger till sängs.
22.10-09.00 Sover

Helt fantastikst att bara få ta det lugnt och sova på en lördagkväll.
 Älskar Smedby men det är det slut på nu, men det gör mig inget. Framtiden blir nog kanon. Det har ju dock varit mitt hem i ett år, så lite sorgligt är det väl.

Söndag var det bio på kvällen med Emmy, Jennie och Josse. Sjukt rolig film. Allt om en buske.

"Vilken fin färg. Purpur"

Efteråt tog vi en bit mat. Så mysigt med massa tjejsnack. Bra initiativ Emmy

Sen blev det mer mys. :)

Nu har jag min älskade dumbo hos mig igen..har saknat henne lite tihi. Trevligt när det ligger någon i soffan och sover. Love you.

Idag har vi pluggat och sen hade jag och Jennie snöbollskrig hehe. Slutade med att jag halkade omkull haha. 

Josse har fixat både leg och nagel idag. Så nu är det slut på det fula plåstret. Tror allt att hon är hetare nu.  Tihi

Tack Ewe för att du alltid finns där.
Tack Martin. Det värmde.

Kommentarer
Postat av: dumbo

jaa nu är jag tillbaka hos dig kombo, iaf i några dagar.. men jag kommer tillbaka till dig även sen när jag har egen lägenhet, det lovar jag dig ;D haha.. kommer aldrig palla att sitta ensam i nybban och bli grå och tråkig..;D jag vann snöbollskriget, åhh jag fick ner dig på marken.. tihi!! vår brottningsdans måste vi också göra om, utanför polisstationen, hahaha! älskar dig också hjärtat!! tack för att du finns!! puss

Postat av: Josephine

Jag älskar dig...

2007-01-29 @ 20:17:55
Postat av: e.

skutteliskutt o hoppelihopp... så himla gullig film det var!! hihi, det var en hellyckad kväll verkligen!! o imon är det äventyrsdag med äventyrsbilsen, jag tror jag måste ha ganska heta kläder o så imon så man väger upp att man åker runt i en traktor...haha. puss puss my love

2007-01-30 @ 12:22:46
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: malin såklart

jag saknar dig med. skickar londonpost. kalmar två veckor efter det kanske? hmm. think about it! love u.

2007-01-30 @ 16:46:20
URL: http://misswaern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback