my hearts

vaknade av illamående och en kropp som skakade...har sovit alldeles för lite och för mycket som hänt.

Nu känns allt bra iallafall...eller nja mer eller mindre..mina tankar behåller jag för mig själv. Vet ju aldrig vem som förvränger dem.

Vänner: (utan inbördes ordning) hehe

Malin: Min äldsta vän. Du känner mig utan och innan. Det har följt alla mina förvanldingar genom livet. Ändå står du vid min sida och stöttar mig genom allt. Vart du än är i världen så är du väldigt nära.

Emmy: Utan dig hade min första tid i Kalmar varit väldigt ensam. Istället röjde vi från sex till sex varje dag(nästan). Att man kunde hitta en sådan bra vän så snabbt har jag aldrig varit med om. Du ställer alltid upp för mig. Hämtar mig kl ett på natten när det behövs ;)

Jennie: Så många skratt jag har haft med (och åt) dig gör världen lättare. I grund och botten är vi väldigt lika. Många gånger har du tröstat mig. Tack för att du är du. Du är min dumbo. Glöm inte det.

Josephine: Vi had en trög start men det var det värt för den otroligt fina vänskap vi nu har. Du har ställt upp för mig när jag behöver och ja har tagit hand om dig när du inte mått bra. Vi har haft en del tvister men det gör oss bara starkare tillsammans.  När blir vi sambos?tihi

Evelina:  Alla djupa tankar vet du. Min konflikt med mig själv. Du vet allt. Jag vet att jag har sårat dig och gjort dig besviken men tack för att du fortfarande finns kvar och för att du förstår.

Ingela: Vi hade nog den sämsta start man kan önska sig. Jag är glad för att du gav mig en chans till när jag inte ens förtjänade den. Jag älskar ditt skratt. Det är helt galet och kommer från hjärtat. Jag önskar jag kudne skratta så. Du är underbar.

Linda: Vi har tappat lite men jag bryr mig fortfarande. Tänker på dig och hoppas allt blir super till slut.

Ida: Min bästa bollningspartner. Min yngsta vän. Vi har så mysigt ihop och jag älskar hela din familj.

Martin: Tack för att du finns

Gino: Att en sådan start kunde leda till en fin vänskap. Jag vet att du alltid bryr dig och jag tycker så fanstastiskt mycket om dig.

Detta är mina närmaste vänner som jag inte klarar mig utan. Älskar er.

Ni som inte har så många vänner. Se till att ta hand om dem. Vänner är unika saker som man inte ska slösa bort. Tänk på det. Vänner förtjänar man.

Idag blir det städning och skidskytte.

Kärleken är obegränsad och den kan man ge bort hur mycket som helst av. Håll inte igen.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nån gång bejbii, nån gång SKA vi bo ihop:) Älskar dig bejb! Du är så fin

Postat av: jennie

åhhh vad du är fin! det känns bra att man kan glädja någon när jag gör bort mig! hahaha! älskar dig så otroligt mycket och jag undrar nästan om vi inte är de tvillingarna de särade på när vi föddes, även om du föddes ett år innan mig ;) älskar dig så mycket och du betyder så himla mycket för mig, går inte ens att beskriva i ord!

2007-01-19 @ 14:36:24
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: e.

Min lilla smulpaj!! Du är så söt så jag skulle kunna äta upp dej... men nej, det kan jag ju inte. vem ska vara min trapptomte, bästis och blondin. Nej, du har för många roller i mitt liv då jag kan inte äta upp dej, kanske bara smaka lite på en tå? Hihi, Puss älsklingen!

2007-01-23 @ 15:22:42
URL: http://mems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback