Tjobidoo

Idag har jag och Emmy haft en myseftermiddag. Det blev sportbilen så vi var riktigt coola hehe.

Var på öland och sedan blomsterlandet. Mitt hem är nu smyckat med växter. Får se hur länge de lever hehe. Men fina är mina tulipaner iallafall. Så mysigt.

Tränat mina småttingar idag. Eller nja kanske inte dirket småttingar, men de är mindre än mig,eller nja inte i längd men i ålder. Fast inte mycket haha.

Sen kom jag hem till min kära dumbo och ramade henne massa. Hon är så söt.

Jag och dumbo har sedan flumamt ut lite framför camen haha. Låter dumt men det var det inte.

Bestämt kläder för fedag med. Se upp för heta blir vi, blink blink till er.

Nu ska jag läsa lite erikson som min gulliga mamma skickat. Tack.

Imorgon blit det skola,sedan handlar lite frukostmat och sedan träning. Ska allt se om jag kan klämma in lite till där hehe.

Stackars lilla josse som inte har internet. Saknar henne här. Tur att vi ringer gratis til varandra hehe.

Grattis Pelle på din födelsedag.

Sov nu så gott.

Har kört styrkan och josse med. duktiga vi är.


Kommentarer
Postat av: Mamsen (lärare så klart)

ähum......som blivande lärare, ska man acceptera texter synliga för alla med så många galet stavade ord då....oavsett ursäkten att du skriver för snabbt?
Och du...Ericson, inte Erikson. Han bodde i USA.

2007-02-01 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback