trött på er

Blir så trött när människor säger saker de inte vet nåt om.
Blir så trött när folk säger saker som inte ens stämmer,
Blir så trött när saker läggs fram på fel sätt.
Blir trött på människor som tycker saker de inte ens säger.
Blir trött på människor som får saker att låta som nåt de egentligen inte är.
Blir trött på folk som menar på att man inte är vänner längre utan att ens pratat med mig om det.
Blir trött på folk som lyssnar på någons version och skyller det på någon som inte ens fått försvara sig.

Kan jag få säga nåt?

Är besviken på er. Trodde bättre om er.


Idag bär det av till kalmar med en stor klump i magen...

Jag kommer sakna min familj så mycket och min älskling och busan.
Att säga hejdå är så hemskt. Att titta in i pappas ögon och se att han inte vill att ja åker är så hemskt. Det får mina ögon att fyllas av tårar.

Men ja kommer ju till kalmar där det finns så många ja älskar o så många som älskar mig. Tack



Kommentarer
Postat av: Josephine

Jepp för jag älskar dig!!

Postat av: jennie

jaa förstår dig gumman!! älskar dig så och du är VARMT välkommen till kalmar ska du veta!!! ;) puss

2007-01-09 @ 11:32:39
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback