Lön..

Jo imon kommer lönen och jag borde vara strålande glad. Men när hyran är betald och allt annat skit är det inte mycket kvar..blir väl en tusenlapp ungefär att leva på en månad.suck. Ska iallafall handla mat imon..ska iallafall bli sönt..tur att man vet alla maxis erbjudande nu.

60453-76


Så nu är siktet på 25 augusti...härliga augusti.


Idag har jag jobbat och missat min tvkväll..eller hmm inte livräddarna..alltså det är ju ett sanslöst bra program. Stor applåd till sveriges brandmän.

Missade ju morden i midsomer..men emmy o patrik o pappa o inte mamma heller tror ja gissade rätt..så ja har fortfarande poäng..är i ledningen med pappa hehe.

Inatt kommer gino o ankan till kalmar..sjukt kul..sedan i helgen kommer resten av gänget tihi..så himla kul att träffa alla de...

Nu ska jag äta ägg..

sov så gott

Kul var det i lördags iallafall hehe..i like..behövde nog det..för humöret börjar stabiliseras...


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha lördagar behöver vi alla ;) men söndagen var ändå värst.. PHUUUU... älskar dig!!

Postat av: Skåningen

Ja verkligen! Och att bli lurad så när man ändå förväntat sig mer och räknat med det, då hjälper det föga att pengarna kommer i aug. Ja vi får hålla ihop vi fattiga, ha storkok och äta nudlar och knäckebröd. Haha...

2007-07-25 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback