svt kan de med!

Nu är jag nyss hemkommen från Emmy, patrik och qvintus!

Ja alla programmen var precis så bra som jag hoppades om inte bättre.

Bästa låten: Release me (jag röd och var helt tårögd, vilken passion)
Mest förvirrade: Vi tre över att inte ha en aning vem mördaren vara. Det gissades hej vilt.
Bästa förslaget: Att göra upp regler för mördarjakten.
Godast: Allt vi åt, men oj vad mätt jag är.
Snyggast: Måns ögon...grrrr
Mest komiska: Alla fjortisar som bara skriker.
Mest frustrerande: När jag inte kom på att maria rooth hette just maria rooth
Sötast: Skölpaddan på golvet (även kallad qvintus)
Mest kissenödiga: Jag under barnanby. Ingen kissepaus(reklampaus)
Värsta: De döda djuren..snyft
Dagens nya: Livräddarna

Livräddarna är ett helt fantastiskt program. Upptäckte det förra veckan. Det är så bra. Jag lär mig massor och det är väldigt intressant och bra gjort. De ska därför få en bild här.
Mora är ju sååå söt med tihi :
60453-73

Har även bytt till mig två nya vännerboxar nu hehe. Så nu blir jag väl fast där med haha.
Imon blir det jobb igen. Tjoho. Ska iallafall vara i minihuset.

Älskar vara hos emmy o patrik. Känner mig aldrig som ett tredje hjul. De håller inte på och hånglar och gosar och tjafs. De är bara helt underbara.tack.

Nu ska jag slänga mig i sängen och titta vänner. Så skönt.

Hångla gärna,pussas gärna,kramas gärna men inte framför mig.

Kommentarer
Postat av: e.

Hihi, det var verkligen en helkväll igår, så underbart att Barnaby är tillbaka! I löööv! Jag tog lite sovmorgon idag, ska börja jobba om en timme så det blir lite förkortad morgon-tilfixnings-tid för mig, men det ska nog gå! Hehe! Hoppas jag får sova lite imon, behöver det! =) Ha en skön dag med barnen! Puss puss

Postat av: flatlöss

hej har du flatlöss? isåfall kan du besöka våran nya hemsida! ta den tid du behöver kanske hade du sex igår eller för ett år sedan, har du spridit flatlössen isåfall? är du mobbad för det nu? allt finns med på våran hemsida! besök den idag! alla ska med.

2007-07-05 @ 17:16:04
URL: http://www.flatlöss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback