fortfarande gnällig

Nu ligger jag i sängen själv och tycker synd om mig själv..igen. Förlåt för min ynklighet och allt mitt klagande. Tack för att ni står ut med mig. Vet om att jag är jobbig och egofixerad just nu, men det är allt jag orkar. Tro mig jag bryr mig om er även om det kanske inte alltid verkar så. Just nu känns det som om kroppen bara orkar ta hänsyn till sig själv.

Har fått stränga order av alla jag känner att stanna hemma, så det är vad jag gör just nu.
Har precis hostat till mig en huvudvärk. Fantastiskt. Ska snart upp och ta medicinen som inte hjälper, men den lugnar mig lite iallafall.

Att alla bryr sig så mycket om mig från alla möjliga håll betyder så mycket och tro mig..det hjälper. Jag ska gottgöra alla de tusen människor som har visat att de bryr sig.

På torsdag kl tio är det läkaren..igen. Nu ska de göra en utredning. Låter som nåt ur CSI haha. Nej men nu tänker jag inte gå därfrån utan att han ger mig ett konkret svar. Är rädd för att ordet utredning innebär massa läskiga test och saker som gör ont. Så alla ni..på torsdag kommer jag nog vara ännu värre än idag..så nu har jag varnat er iallafall.

Åh nu ringde precis josse. Tack josse  för att du ställer upp. Betyder så mycket.

Nu lite om er tihi...

Emmy- Jag hoppas ni hittar en underbar lya snart. Det förtjänar ni.
Josse- Jag hoppas din ögoninflammation försvinner snabbare än snabbt.
Malin- Jag hoppas alla dina sjukdomar försvinner snart och att din film slutar lyckligt.
Jennie- Jag hoppas på att lyckan knackar på din dörr snart.


Tack en annan person för att du bryr dig och för att du precis kommit in i mitt liv. Tack.

Grattis Gino på födelsedagen. Hade jag inte varit sjuk så hade det varit tårta i norrliden, hoppas du o Martin myser. Grattis Grattis.

Kommentarer
Postat av: dumbo (hemtjänsten)

åhh älskling, tack så mycket.. vad du är söt.. blir helt rörd.. tihi! älskar dig och hoppas verkligen denna dumma hosta försvinner nu så vi kan vara ute och springa och hoppa och skrika i det fina vårvädret!! ;) pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback