grattis och sen helg

Måste börja med att säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS PAPPA!


MIN UNDERBARA ÄLSKADE PERFEKTA FANTASTISKA MYSIGA ROLIGA GULLIGA SÖTA FINA FLUMMIGA GALNA GLADA PAPPA FYLLDE ÅR I FREDAGS. GRATTIS. MASSA KRAMAR TILL DIG. ÄLSKAR DIG!

Du får presenter när vi träffas vid påsk tihi. Då ska ja allt fira din födelsedag igen. Då du. Då ska det firas hehe.


NU TILL DENNA ROLIGA HELG SOM BARA VAR SJUKT KUL PÅ ALLA SÄTT MOHAHA!
Helgens roligaste:
KÅREN! Jag kunde äntligen gå ut igen. Jag och jennie hade svinkul heela kvällen på massa olika sätt. Vår älskade kår säger jag bara. tack bejbi.
Helgens besvikelse:  Människor som tror på allt skitsnack de hör och inte vågar stå för vad de har hört. Är trött på det nu.
Helgens ofräschaste: Spyan utanför kåren. Isch alltså.
Helgens vackraste: Mina pigga ögon. Så glada att se er med lyster igen.
Helgens alko: Eh antagligen personen som gjorde häxblandning, då går det ju som det gör ;)
Helgens godaste:   Chokladen och DET RÖDA VINET hos emmy och p i fredags och vinet i lördags.
Helgens tråkigaste: Att vissa tydligen slutat prata med en utan att ens förklara varför. Trodde inte personen trodde på massa rykten med mera som alla andra tror på.
Helgens jobbigaste: Att vissa inte låter en dansa med vem man vill utan drar i personen som en leksak på dagis. Pinsamt!
Helgens citat: Arne är döpt efter sin bortgångna mamma. ( Det var det roligaste ja hört på länge)
Helgens låt: Pink - U & Ur hand
Helgens längtan: Efter min vovve som är den finaste och efter älsklingsskåningen.
Helgens mysigaste:   Du!

Denna helgen har varit fantastisk. Eller mest fredagkvällen och lördagen. Brukar ju inte skriva om jobb i bloggen, men nu är ja tvungen. Jobbade som sagt i lördags och det var skitkul . Jag studsade fram som en liten studsboll och sjöng hela tiden. Var så glad och lycklig. Min chef tyckte ja skulle söka till idol haha..troligt. Johanna slänge sig efter ett tag runt halsen på mig och berättade hur glad hon var för att ja var där och att jag gjorde henne på så bra humör. Så kul att höra.
Tänk på det nästa gång ni antyder nåt. Lär känna mig först. Jag behandlar de i min omgivning som de behandlar mig. Är man underbar så får de en underbar hilda tillbaka. Är man elak så kan du räkna med att jag med blir det. Så är det bara.

Jag är så glad, glad för allt. Allt är så underbart. har verkligen hittat nya vänner som jag tycker är helt underbara och roliga. Har så kul med er och man kan verkligen bara slappna av och bara ha hysteriskt kul.

Denna helgen har varit så rolig. Det känns som om jag all energi som varit borta har kommit ifatt mig och jag exploderar ut i massa energi. Hoppade hela vägen till ica igår och önskade kassörskan trevlig kväll. Förstår inte varför jennie tittade så underligt på mig.

Nu ska jag vara lite krypitsk. Blev superglad när ja fick ditt mess i lördags. Jublade inombords och utombords haha. Så glad för din skull. Filmen säger ja ju bara. Tycker faktiskt om min biroll haha. Love you.

Nej nu ska vi ut o gå lite. Måste ju göra av med den lite för annars spricker jag nog och ja mamma jag tar det ändå lugnt tihi. Lovar. Vill inte bli sjuk igen.

Kommentarer
Postat av: kårenkompisen :)

du denna helgen var fan oslagbar!!! lördagens kårvisit var den roligaste på länge.. hahaha THE BIAAATCH IS BACK!!!! :D hahahahahaha.. shiiit, åhh så roligt.. sååå roligt! längtar redan till nästa utgång när vi ska bitcha ännu mer! mohahahahaha!! älskar dig gumman, tack för en supernajs helg! puss

Postat av: Josephine

Hoppas verkligen att det e jag som e älsklingsskåningen?:P Hihi...

2007-03-25 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback