host host host

Ja man hoppas ju på att man blir bättre snart men det verkar inte som om hostan har planer på det.

Fredag:

Vi hade montessoriredovisning. Gick hur bra som helst. Vi var grymma. I löööve montessori och det gör nog resten av klassen med nu. Tihi.
Sedan gick vi en sväng till husläkarcentrum och sedan ringde min läkare och berättade att ja var tvungen att ta antibiotika. Så det var bara att traska till apoteket.
Sedan åkte vi hem och då sov jag och sedan åt vi och sedan sov vi. Vi tittade sedan på så ska det låta. Det är ju ett fantastiskt program. Sedan blev det ett inspelat lets dance. Det är ju konstigt hur folket röstar alltså.
Sedan somnade jag och Jennie i soffán. Vi vaknade sedan och la oss i våra "sängar".

Lördag:

Vi gick till sandra och tittade när mina kusiner tävlade i disco. Vi var först piffare. Jag fixade smink och Jennie håret. De var så superheta båda två. Jag och Jennie var lätt den bästa hejarklacken. Vi fick med oss ett pensionärspar som hejade på de vi hejade på haha.
Fast jag började nästan undra om Jennie också var pensionär. Hon hade iallafall en pensionärs rörlighet.hehe!
Grymma låtar de hade att dansa till i alla fall .Jag och Jennie stod och diggade för fullt.

Efter danstävlingen gick vi hem och lagade mat. Mums.
Irriterad jag var över att bloggen inte fungerade.

Söndag:

Tog det mest lugnt och pluggade lite.
Såg ett väldigt hemskt avsnitt av cityakuten och såg vasaloppet lite. Man måste ju bara se lite av det alltså.
På kvällen blev vi utbjudna till Smedby på lite mat. Mycket mysigt.
Min hosta fick spel dock. Helt sjukt. Drack nog femton glad vatten och gick på toa ungefär lika många gånger haha.
Inatt somnade jag klockan fyra. Helt underbart.

Måndag:

Sitter här och pluggar. Nyss tjöt den där signalen. Magen gör ont av allt hostande. Det blir att hålla sig hemma nu alltså. Plugga plugga plugga.

Blir så trött på läkarna med. Vet att de bara vill hjälpa men när de säger att ja har den starkaste hostmedicinen och den inte hjälper. Vad ska jag göra då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback