Huvudet väger 15 kilo minst

Idag har det varit tungt i huvudet. Det har nog vägt hur mycket som helst och ögonen tunga. Medicinen tar bort hostan men även pigga hilda. När jag varit i skolan fick jag lägga mig och vila lite när jag kom hem.
Tur att man har små söta vänner som tar hand om en.

Seminariet idag gick strålande. Jag babblade som vanligt typ mest av alla. Tyckte faktiskt att jag sa riktigt bra saker även fast jag har väldigt lite erfarenhet om ämnena vi diskuterade idag. Väldigt lärorik idag iallafall, jag sög åt mig allt jag kunde. Ibland märkte jag dock att huvudet hade lagt av och ögonen bara ville stänga sig.

Jag och Jennie åkte till maxi för att handla lite men ingen av oss hade sina plånböcker med sig så vi fick åka hem igen. Då var redan josse hemma hos mig men där var det ju låst stackaren, så hon cyklade och mötte oss istället.

Vi myste lite här och sedan så åkte jennie iväg till lasergamet medan jag och josse åkte till body shop på klubbkväll och josse blev sminkad med vårmaken medan alla vi andra tittade på och smaskade på lite tilltugg. Josse köpte på sig nmassa bra saker.
Emmy du är för gullig som visste att jag ville ha vatten .Sådana småsaker gör mig så glad. Tack.

Sedan så blev det Beck här hemma. Riktigt bra film. Jag älskar Gunvald. Han är störtskön ju. Att han kan dansa är ju så superhett med.

Nu har vi pluggat och förberett montessoripresentationen imon.  Det komemr bli jättekul.

Nu ska jag sova. Ska bara ta min älskade medicin först..inte...Jennie kom nu så går vi och skålar haha.

Sov så gott och dröm söta drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback