stackars min vän


Idag har jag pluggat en del. Det är en del att läsa inför hemtentan. Läser så ögonen glöder eller nja inte riktigt.
Följde med min älskade vän josse till ögonläkaren. Usch tycker så synd om dig gumman. Om det ändå fanns nåt man kunde göra. Smärter i mitt hjärta att se dig så ledsen. Jag vill bara gå till läkaren och tvinga dem att fixa dig, men de kan ju inget göra och det är för mig helt osannolikt. Finns alltid här för dig när du ligger i ditt mörker. Älskar dig och det blir kul att se när du lyckas läsa det här.

På kvällen tränade jag mina ungdomar som vanligt. Blev en riktigt bra träning. Det är alltid lika underbart att se att de utvecklas och verkligen går framåt. När det lossnar för vissa är helt fantastiskt. Mycket nöjd och stolt tränare idag alltså.

Sedan kom underbara Emmy och hämtade mig. Tack. Det blev då top model. Sjukt roliga bilder de tog. Kändispar. Blev väldigt likt och bland de roligaste bilderna jag sett. Snyggt jobbat.
Efter top model gick jag dirket. Stacakren ahr tenta på fredag, men hon är ju ett snille och kommer klara det lätt som tusan plus att jag ska hålla tummarna och sjunga sassa brassa mandelmassa hela dan.

Nej nu ska jag nog börja prata lite med dumbo igen. Vi har nog suttit tysta i en timma nu haha. Ovanligt. Men jag ska nog gå och hoppa på henne lite nu eller kanske kittla henne under fötterna mohaha.

Sängen here i come




60453-38



Sminkning: Idag valde jag en mörk sminkning som passar till min outfit. Grundade som vanligt först med en vit skugga och lade sedan på en svart som jag suddade ut.  Har även valt en fin rosa rouge från the Body Shop som jag älskar. På läpparna la ja en tunn läppenna och sedan genomskinligt läppglans för att få naturliga läppar.

Outfit: Jeans : Wrangler
Tröja: Gina tricout
Kofta: Gina tricout,rosa(syns ej på bild)
Öronhängen: HM

60453-37

Kommentarer
Postat av: egobollen

hett hett hett :) haha jadu det händer fan inte ofta vi är tysta såhär länge.. men så kanske det är när vi bloggar, det är mkt annat att tänka på då.. tihi.. nu ska jag på toa och tvätta bort mitt smink :) pusspuss bejbi!love you!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback