stora vida världen

Idag har jag varit ute i den stora vida världen. Riktigt häftigt. Känns som om jag inte varit där på ett århundrade. Vart tog alla hästar vägen och vad är det för saker på fyra hjul som för sånt oväsen?

Fick andas frisk luft i mina lungor eller ja frisk o frisk.

Kvällen har varit helrolig. Vet inte vad jag har gjort egentligen men är bara så glad. Glad över att kunna andas normalt även om det är med hjälp av energi. Att jag inte längre känner att någon sitter på mig får jag mer energi och blir en gladare människa. Konstigt va?haha

Ikväll har ja legat i jennies knä och nästan somnat massa gånger. Sedan kröp jag till datorn och flummade lite. Sedan har jag och eminem dansat lite. Riktigt roligt.

Nej ja är för flummig för att skriva här alltså

En liten hälsning till min sjuka vän. Tycker så synd om dig.. vi ska nog se till att du kommer till en ögonläkare...om så ja ska gå över eld o vatten..tihi..love you

Bara så ni vet så bor ja med en stor egoboll eller en som fått vattenskalle. Hon har tagit 256 biler på sig själv idag...256!!! hur är det möjligt haha. Men idag har hon piffat min blogg och den är så fin, men om två veckor ser den nog annorlunda ut haha..riktigt roligt. Tack mina söta egoboll Lots of love.

puss på er alla..nästan hehe
 
image36

 

Kommentarer
Postat av: egobollen

hahahahahaha, det kan väl inte vara mig du menar? som är egoboll.. nee det kan jag inte tänka mig.. känner mig inte ALLS träffad.. mohahahahaha!! 256, det var fan ingen match hade lätt kunnat ta 256 till.. hihi... men både du och jag vet ju om att du också är en liten egoboll ;D för hur många bilder har inte du (OCH JAG) på dig..?? va va va?? hahahahahaha!! pusspuss älskling.. älskar dig med!

Postat av: malin

jag saknar dig!

2007-03-21 @ 00:51:11
URL: http://www.misswaern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback