gör inte såhär mot dig själv

Jag vill bara kunna berätta för dig att det är fel. Du ska inte ha det såhär, du är värd så mycket mer. Men hur ska jag kunna när du bara ser en sak...du ser inte och det gör så ont i mig. Jag håller på och förlora dig och jag vill inte. Varför ska det behöva vara såhär? Jag får panik. Du betyder så mycket för mig. Märker du inte det själv?
Jag har redan förlorat dig en gång, låt mig inte förlora dig helt. Jag vet att du inte vill egentligen. Tänk en gång till, snälla. För det är inte rätt. Det är verkligen inte rätt. Det är inte rättvist mot mig. Jag tänker på dig så mycket. Jag bryr mig så mycket. aaaaa jag blir galen på det här.

Kommentarer
Postat av: .......

vem menar du?..

2007-05-21 @ 11:40:33
Postat av: en sak som sitter där bak!

vem menar du? jag vill veta det här och nu. men V är dumdum mot P, det är taskoigt. men du då? vad är du? BYEMAYKAY!

Postat av: '

?

2007-05-23 @ 13:28:52
URL: http://johanssonisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback