upp o hoppa

nu är det praktik igen och jag är som vanligt uppe med tuppen...känner at kroppen börjar vänja sig mer o mer men en sovmorgon behövs alltså...
Idag blir det soppa på praktiken..blää..hur ska ja hålla masken och äta den..det är för mig den stora utmaningen idag...
Stackars lilla jennie får vara hemma idag med men ja tror hon mår ganska mycket bättre..men som min mamma brukar säga..bättre att vara hemma en dag extra..
Solen lyser ute idag och himlen är blå...blir nog fint väder idag...

Vill bara att du ska inse men antar att det inte kommer bli så...vill det faktiskt också för ditt eget bästa..du bestämmer..det är ditt liv..låt ingen kontrollera dig..det är inte värt det

igår blev det tårta hos josse..pinsamt att det kom lite människor vi inte visste om hahah..men det var ganska komiskt faktiskt...

the botten is nåd
hur lågt kan man gå
hur lågt kan man sjunka
hur kasst kan man må
kändes för jävligt illa
men det börjar bli lite bättre nu min vän
om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Kommentarer
Postat av: jennie

vi ska klättra tillsammans!! lämnar aldrig dig ensam ska du veta!! nu klättrar vi uppåt och når vår topp!!älskar dig gumman!! sååå mycket!!! puss

2007-05-15 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback