äntligen hemma

nu är ja äntligen hemma haha. Svårt att slita mig ifrån vissa.

Nu måste jag verkligen in i duschen o sen till bibblan. Himla tjaj om den där bibblan som jag aldrig kommer till.

Jag har kommit på en rolig sak. Det är att ta kort när man cyklar. Det blir himla roliga och snygga kort. Dock skulle jag vilja ha en bättre kamera. Den funkar mest i dagsljus men jag lånar ju jennies ibland tihi. Tur att man har en vän som henne.
Idag är moneybrother i kalmar. Så ni som vill se honom får åka hit.
Själv ska jag upp tidigt o jobba så det blir inte tal om saken. Däremot ska vissa ut som har tenta imon hehe..lycka till säger jag bara.

Bjuder på en liten bild innan jag hoppar in i duschen.

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback